شیرین کام

علمی - خبری

شیرین کام

علمی - خبری

معرفی 5 سرویس آنلاین برای ارسال فایلهای بزرگ

ارسال فایلهای حجیم یکی از مشکل ترین کارها استو اما گاهی پیش می آید که باید فایلی را برای یک دوست ایمیل کنید. ضمیمه کردن فایل بزرگ به یک ایمیل هم اصلا راه مناسبی نیست. یکی از بهترین راه حلها آپلود کردن فایلها بر روی اینترنت و سپس ایمیل کردن آدرس فایل آپلود شده است. سایتهای هم هستند که این کار خودشان همه این کارها را انجام می دهند. یعنی کافیست فایل را از روی رایانه خود انتخاب کرده و آدرس ایمیل گیرنده را هم وراد کنید. سایت فایل را آپلود کرده و آدرس فایل را برای دوست شما ارسال می کند. در این نوشته 5 سرویس که این کار را انجام می دهند معرفی خواهم کرد.

ادامه مطلب ...

روشهایی برای یافتن دلیل کمی سرعت اینترنت و بهبود کیفیت آن

سرعت اتصال به اینترنت مسئله ای است که فکر و ذهن همه کاربران را به خود مشغول کرده است. در کشور ما هم علاوه بر کمی کیفیت سرویس ارائه شده، قیمت آن نیز بالا است و علاوه بر همه اینها محدودیت هایی هم از طرف دولت بر همین اینترنت ضعیف اعمال می شود. اما بعضی وقتها اشکال از جای دیگری است و کسی هم نیست که به شما در یافتن دلیل کمی سرعت کمک کنید. وقت آن است که آستینها را بالا بزنید و خودتان اشکال کار را بیابید. در این نوشته من به شما برای یافتن اشکال کمک خواهم کرد.

ادامه مطلب ...

پنهان کردن درایو ها در ویندوز xp (آموزش تصویری)

برای این که بتوانید یک یا چند درایو را در ویندوز XP پنهان کنید مراحل زیر را انجام دهید :
   از دو طریق می توانید پنجره ی Computer Management را باز نمایید:
       در منوی Start و یا در روی Desktop ، بر روی My Computer کلیک سمت راست کنید و گزینه ی Manage را انتخاب نمایید.
       از راه زیر هم می توانید پنجره ی فوق را باز کنید:
  Start Menu    Control Panel   Administrative Tools   Computer Management
ادامه مطلب ...

تست جدید خود شناسی؟

یک درخت بسیار بسیار بلند نارگیل بود و 4 حیوان زیر :

  یک شیر

http://marshal-modern.ir/Archive/2010/5/2/download_004.gif


 

یک میمون


 http://marshal-modern.ir/Archive/2010/5/2/download.gif



یک زرافه

 

http://marshal-modern.ir/Archive/2010/5/2/download_002.gif



و...

 

http://marshal-modern.ir/Archive/2010/5/2/download_003.gif

یک سنجاب

 

 

آنها تصمیم گرفتند که مسابف بدهند تا ببینند که کدامیک برای

برداشتن یک موز از درخت از همه سریعتر است

فکر میکنی کدامیک برنده می شود؟

جواب سوال بازگو کننده شخصیت توست

پس بادقت فکر کن

 

جواب را در ادامه مطلب ببینید

ادامه مطلب ...

خبری مهم در باره "آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش"

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش تاریخ و نحوه مشاهده و اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان استخدام در آزمون آموزش و پرورش را اعلام کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، محمدتقی صابری گفت: تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی این وزارت‌خانه که در موعد مقرر (12 الی 19 اردیبهشت ماه) نسبت به ثبت‌نام خود از طریق سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش به نشانی http://Aee.medu.ir اقدام نموده‌اند، می‌توانند به منظور اطمینان از صحت اطلاعات وارده از امروز پنج‌شنبه (89/2/23) لغایت پایان روز یکشنبه (89/2/26 ) به سایت مذکور مراجعه و در صورت نیاز به اصلاح اطلاعات وارده در مهلت تعیین شده اقدام نمایند.

وی توجه داوطلبان به نکات ذیل را ضروری دانست.

- داوطلبان باید حائز شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده باشند. این شرایط در اطلاعیه‌های صادر شده از سوی این مرکز در اخبار سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی www.medu.ir قید شده است.

- استان درخواستی داوطلبان باید ظرفیت پذیرش در رشته شغلی موردنظر آنان را داشته باشد، در غیر این صورت کارت شرکت در آزمون برای این قبیل داوطلبان صادر نخواهد شد.

- در فرم تقاضانامه، شهر موردنظر برای شرکت در آزمون انتخاب شده باشد.

- با توجه به عدم پذیرش و استخدام نیروی انسانی در شهر تهران، داوطلبان ساکن این شهر که در آزمون استخدام برای شهرستان‌های استان تهران ثبت نام کرده‌اند، باید یکی از شهرستان‌های استان تهران را به عنوان شهر محل آزمون انتخاب نموده باشند.

- پیش از انجام اصلاحات به اطلاعیه‌های مرکز سنجش که در قسمت اخبار سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی www.medu.ir درج شده است توجه نمایند.

صابری در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه داوطلبان برای ورود به سایت مرکز سنجش براساس کارت ثبت‌نام اینترنتی و کد ملی با مشکلی برخورد کردند، می توانند در ساعات اداری روزهای شنبه و یکشنبه 25 و 26 اردیبهشت‌ماه با در دست داشتن اصل کارت ثبت‌نام و کارت ملی به واحد سنجش ادارات و مناطق آموزش و پرورش در سراسر کشور مراجعه نمایند.
 
آموزش نیوز