شیرین کام

علمی - خبری

شیرین کام

علمی - خبری

رهایی از اخطارهای Genuine

رهایی از اخطارهای Genuine گوشزد کننده ی ویندوز:

چند وقتی است که مایکروسافت برنامه WGA یعنی Windows Genuine Advantage را که سیستم عامل ویندوز مایکروسافت را به یک nagware (نرم افزاری که اخطار می دهد ) با اخطار (( این نسخه از ویندوز اصلی نیست )) تبدیل می کند .نرم افزار Windows Genuine Advantage که بر روی دستگاه هایی که بروزرسانی خودکار ( Automatic Updates ) ویندوزشان فعال است نصب می شود و اعتبار ویندوز اکس پی را چک می کند . اگر نسخه ای بی اعتبار ، غیر اصلی ، جعلی ، غیر مجاز را تشخیص دهد هر وقت و بی وقت در جاهای مختلف ویندوز پیغام اخطار نمایش می دهد.زمانی که شما به نسخه ای غیر اصلی از ویندوز وارد شوید هنگام Login کردن پیغام این نسخه از ویندوز اصلی نیست را نمایش می دهد

و همچنین به زیبایی در گوشه راست پایین صفحه Login پیغام : (( شما ممکن است یکی از قربانیان نرم افزار غیر قانونی باشید)) را نمایش می دهد.

مایکروسافت برای باقی ماندن  ویندوز شما دو امکان می دهد : نسخه اصلی ویندوز را بگیرید یا بعدا تصمیم بگیرید.اگر روی دکمه Resolve Later کلیک کنید موقتا از اخطار می گذرید و اجازه پیدا می کنید که به ویندوز وارد شوید و ویندوز را با گوشزد هایی که با آیکونها و پیغامها به شما اخطار می دهد استفاده کنید که بصورت تصادفی پیغام اخطار را با یک بالون و آیکون در قسمت System Tray نمایش می دهد.

کلیک کردن روی بالون اخطار یا روی آیکون اخطار شما را به صفحه خطای اعتبار Windows Genuine Advantage می برد که شامل پیغام بی اعتباری ویندوز و مراحلی که شما می توانید نسخه اصلی ویندوز را بگیرید می شود .در صورتی که بروزرسانی خودکار ویندوز شما فعال بوده و Windows Genuine Advantage روی دستکاه شما نصب شده برای رهایی از اخطارهای WGA روشهای مختلفی وجود دارد. شما می توانید آنها را انجام دهید تا موفق شوید.

ادامه مطلب ...