شیرین کام

علمی - خبری

شیرین کام

علمی - خبری

ابزاری مناسب برای بازگرداندن اطلاعات پاک شده – GetDataBack

منبع: رویان سافت www.RoyanSoft.com

مشکل پاک شدن اطلاعات و از دست دادن آنها یکی از مشکلات بزرگ برای کاریران می باشد که این مشکل را معمولا با استفاده از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات حل می کنند. این بار گروه نرم افزاری  رویان سافت قصد معرفی نرم افزاری را در این زمینه دارد. GetDataBack برنامه ای مناسب جهت بازیابی اطلاعات می باشد.  با استفاده از این برنامه اگر پارتیشن ها،ها boot record گم شده و یا صدمه دیده باشد و یا اطلاعات کامپیوتر شما به واسطه یک حمله ویروسی یا اختلال سخت افزی گم شده باشد یا اگر اشتباها دستور Fdisk به کار برده شده و یا به هر دلیلی فایلی از کامپیوتر از دست رفته باشد نگران نباشید چون نرم افزار GetDataBack ساخته شده که مشکل شما رو حل کنه!

ادامه مطلب ...

شارژ تلفن همراه با لباس !

دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا با ابداع شیوه ای برای رسانا کردن نسوج کتانی و پلی استری و تولید پارچه های الکترونیکی مسیری جدید را در استفاده از لباس ها برای شارژ تجهیزات الکترونیکی مانند تلفن همراه به وجود آورده اند.  

  

الکترونیک های قابل پوشیدن نمایانگر نسل جدیدی از مواد در حال گسترش هستند که از عملکردهای متنوعی برخوردارند. از جمله قابلیت ارتجاع، کشش و سبک وزنی که امکان استفاده از آنها را در بسیاری از تکنولوژی های قدیمی به وجود خواهد آورد.

ادامه مطلب ...

تصویر نماد شیطان‌پرست‌ها در کتاب فارسی!

پس از ماجرای حذف نام خلیج فارس از پشت جلد کتاب فارسی اول ابتدایی مورد ابهام برانگیز دیگری در رابطه با علائم و نمادهای شیطان پرستی در کتاب فارسی اول راهنمایی دیده می شود.
    ادامه مطلب ...

داغ ترین خبرهای علمی سال

هفته نامه نیچر در اولین شماره خود در سال 2010 به پیش بینی خبرهایی پرداخته که ممکن است در سال پیش رو از دنیای پژوهش به گوش برسد

سال 2010 / 1389 آبستن رویدادهای علمی هیجان‌انگیزی است که مدت‌ها است در انتظار آنها به سر می‌بریم. از مهم‌ترین این رویدادها می‌توان به توقف انقراض گونه‌های در خطر و آشکار شدن اسرار آغاز عالم اشاره کرد.   

ادامه مطلب ...

لیست کامل تمامی دستورات قابل اجرا از طریق Run

در این ترفند قصد داریم به معرفی یک لیست واقعأ فوق العاده بپردازیم. با استفاده از دستورات موجود در این لیست که بیش از 110 دستور را شامل میشود شما میتوانید تنها از طریق Run ویندوز، و تایپ ساده دستور کوتاه بلافاصله برنامه مورد نظر را اجرا نمایید. این برنامه میتواند برنامه های معمولی ویندوز و حتی برنامه های متفرقه نصب شده باشد. در صورتی که بتوانید تعداد زیادی از این دستورات را به خاطر بسپارید و آنها را در کار روزانه خود هنگام کار با کامپیوتر به کار بگیرید، آنگاه شما را میتوان یک کاربر واقعأ حرفه ای و از همه مهمتر ترفندستانی نامید.

برای شروع کار کافی است از منوی Start وارد Run شوید. سپس هر یک از دستورات موجود در ستون "دستور" را تایپ نموده و سپس Enter بزنید تا بلافاصله برنامه مورد نظر اجرا گردد.
ادامه مطلب ...