شیرین کام

علمی - خبری

شیرین کام

علمی - خبری

خبری مهم در باره "آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش"

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش تاریخ و نحوه مشاهده و اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان استخدام در آزمون آموزش و پرورش را اعلام کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، محمدتقی صابری گفت: تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی این وزارت‌خانه که در موعد مقرر (12 الی 19 اردیبهشت ماه) نسبت به ثبت‌نام خود از طریق سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش به نشانی http://Aee.medu.ir اقدام نموده‌اند، می‌توانند به منظور اطمینان از صحت اطلاعات وارده از امروز پنج‌شنبه (89/2/23) لغایت پایان روز یکشنبه (89/2/26 ) به سایت مذکور مراجعه و در صورت نیاز به اصلاح اطلاعات وارده در مهلت تعیین شده اقدام نمایند.

وی توجه داوطلبان به نکات ذیل را ضروری دانست.

- داوطلبان باید حائز شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده باشند. این شرایط در اطلاعیه‌های صادر شده از سوی این مرکز در اخبار سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی www.medu.ir قید شده است.

- استان درخواستی داوطلبان باید ظرفیت پذیرش در رشته شغلی موردنظر آنان را داشته باشد، در غیر این صورت کارت شرکت در آزمون برای این قبیل داوطلبان صادر نخواهد شد.

- در فرم تقاضانامه، شهر موردنظر برای شرکت در آزمون انتخاب شده باشد.

- با توجه به عدم پذیرش و استخدام نیروی انسانی در شهر تهران، داوطلبان ساکن این شهر که در آزمون استخدام برای شهرستان‌های استان تهران ثبت نام کرده‌اند، باید یکی از شهرستان‌های استان تهران را به عنوان شهر محل آزمون انتخاب نموده باشند.

- پیش از انجام اصلاحات به اطلاعیه‌های مرکز سنجش که در قسمت اخبار سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی www.medu.ir درج شده است توجه نمایند.

صابری در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه داوطلبان برای ورود به سایت مرکز سنجش براساس کارت ثبت‌نام اینترنتی و کد ملی با مشکلی برخورد کردند، می توانند در ساعات اداری روزهای شنبه و یکشنبه 25 و 26 اردیبهشت‌ماه با در دست داشتن اصل کارت ثبت‌نام و کارت ملی به واحد سنجش ادارات و مناطق آموزش و پرورش در سراسر کشور مراجعه نمایند.
 
آموزش نیوز
نظرات 2 + ارسال نظر
ر 1389,02,23 ساعت 21:19 http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست خوبم
خوشحال میشم من رو لینک کنی......
بهم خبر بده تا من هم شما رو لینک کنم....

سلام
ننه خورشید با نقاشی هایی از میترا کوچولو به روز شده خوشحال می شیم با حضور سبز خودتون شادی را به لبهای ما هدیه بدهید حضور شما باعث دلگرمی بیشتر ما می شه پس
ما منتظر حضور سبزتون خواهیم ماند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد