شیرین کام

علمی - خبری

شیرین کام

علمی - خبری

معرفی 5 سرویس آنلاین برای ارسال فایلهای بزرگ

ارسال فایلهای حجیم یکی از مشکل ترین کارها استو اما گاهی پیش می آید که باید فایلی را برای یک دوست ایمیل کنید. ضمیمه کردن فایل بزرگ به یک ایمیل هم اصلا راه مناسبی نیست. یکی از بهترین راه حلها آپلود کردن فایلها بر روی اینترنت و سپس ایمیل کردن آدرس فایل آپلود شده است. سایتهای هم هستند که این کار خودشان همه این کارها را انجام می دهند. یعنی کافیست فایل را از روی رایانه خود انتخاب کرده و آدرس ایمیل گیرنده را هم وراد کنید. سایت فایل را آپلود کرده و آدرس فایل را برای دوست شما ارسال می کند. در این نوشته 5 سرویس که این کار را انجام می دهند معرفی خواهم کرد.

1. Transfer Big Files

این سایت از ظاهر ساده ای برخوردار است و به راحتی می توانید فایلهایی با حداکثر حجم 1GB را ارسال کنید. البته فایلهای ارسال شده پس از 5 روز یا بعد از 20 دانلود از روی سرورها پاک خواهد شد.
 
2.Drop Send
این سایت هم در حالت رایگان به شما امکان آپلود کردن فایل با حداکثر حجم 2GB و حداکثر 5 فایل در ماه را می دهد.


 

3. Pipe Bytes
این سایت فعلا هیچ محدودیتی برای حجم فایلها قرار نداده است. مدل کسب درآمد این سایت با همکارانش کمی متفاوت است. این سایت سرعت دسترسی به سایت را به فروش می رساند. یعنی اگر دوست داشتید کارها با سرعت بیشتری انجام شود باید هزینه پرداخت کنید. در ضمن این سایت ابزاری (Widget) را هم برای وبمسترها در نظر گرفته است که با قرار دادن آن در سایتتان می توانید به کاربران امکان استفاده از Pipe Bytes را از وبلاگ خودتتان بدهید.
 
4. Send6
این سایت در حالت رایگان به شما امکان ارسال 2 فایل در ماه با حجم هر کدام 250MB را می دهد. فایلها پس از 7 روز هم از روی سرورها پاک خواهند شد.
5. File Mail در حالت رایگان می توانید هر روز تنها یک فایل 2GB را آپلود کنید. این فایل به مدت 3 روز و یا تا 20 دانلود بر روی سرورها موجود خواهد بود و پس از آن پاک خواهد شد.

منبع : آی کلوب
نظرات 1 + ارسال نظر

سلام کمتر از یک ماه 1000 بازدید کننده داری ...
بالا بردن آمار به طور بارو نکردنی[تعجب]
این سایت جهت افزایش بازدید کننده سایت های شما طراحی شده و بهترین گزینه برای بالا بردن ترافیک و در نتیجه افزایش رتبه در الکسا و گوگل می باشد

این سایت با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته قادر است 4 پنجره همزمان را در زمان بازدید اتوماتیک به نمایش در آورد که تا 300% کارایی و بازدیدها را افزایش خواهد داد

توسط این سایت شما بازدیدکنندگان خود را به شکل کاملا رویایی و باورنکردنی افزایش خواهیید داد که باعث افزایش رتبه و در نتیجه در هنگام جستجو سایت شما سریعتر به نمایش در خواهد آمد

[گل][خداحافظ]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد