شیرین کام

علمی - خبری

شیرین کام

علمی - خبری

افزونه فایرفاکس برای باز کردن سایت‌های سازگار با IE

در دنیای اینترنت هنوز هم وب سایت هایی هستند که تنها با اینترنت اکسپلورر هماهنگی و سازگکاری دارند .با وجود پیشرفت هایی که در کروم و فایر فاکس وجود داشته است هنوز هم هستند سایت هایی که طبق استاندارد های اینترنت اکسپلورر طراحی می شوند و یکی از این دلایل این است که سازندگان تعهدی خاص به مایکروسافت دارند و یا اینکه این سایت ها برای خدمات مایکروسافت طراحی شده اند .به هر حال افزونه ای برای فایرفاکس طراحی شده است که بهخ وسیله نصب آن می توانید قایبلیت باز کردن چنین وب سایت هایی را در فایر فاکس بوجود بیاورید .این افزونه بسیار جالب است و نحوه کار با آن بسیار راحت است . 

 

برای شروع کافیست این افزونه را بر روی مرورگر خود نصب کنید . پس از آن بر روی لینک سایتی که با اینترنت اکسپلورر سازگاری دارد راست کلیک کرده و در گزینه های باز شده عبارت “Page in IE and Open Link Target in IE” را بیابید .با باز کردن و این صفحه مرورگر هشداری با عنوان IE View reloaded this page in Internet Explorer می دهد که بدین معناست که بارگزاری محدد در اینترنت اکسپلورر . 

با تنظیماتی که در زیر برای شما بیان می کنیم این صفحه به طور اتوماتیک بسته خواهد شد و مستقیما در فایرفاکس آدرس مورد نظر را باز خواهید کرد .

در همین صفحه در زیر عبارتی که برای شما شرح داده شد عبارتی است با عنوان : edit IE view setting اگر بر روی این گزینه کلیک کنید صفحه ای با عنوان IE View Preferences باز می شود که دارای دوزبانه یا تب است که باید تغییراتی را در آن اعمال کنید تا صفحه بارگزاری مجد برای شما ظاهر نشود . 

 

این دو تب با عنوان های Main و Advanced نمایش داده می شوند . گزینه هایی که در تب main نشان داده می شود در واقع نشان دهنده محل آدرس و اطلاعات قرار گیری IE است .در اینجا می توانید مشخص کنید که سایت در IE باز شود اما در منوی advanced این امکان را غیر فعال می کنید .برای افزونه ای که در گوگل کروم نصب می شود برخلاف این افزونه مستقیما صفحه را باگزاری می کنید و دیگر صفحه بارگزاری مجدد که در با لا توضیح داده شد نشان داده نخواهد شد .

دانلود افزونه IE View از سایت فایرفاکس

دانلود افزونه IE View از دنیای افزونه 

 

منبع : دنیای افزونه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد