شیرین کام

علمی - خبری

شیرین کام

علمی - خبری

علی رضا هاشمی و محمود بهشتی لنگرودی از زندان آزاد شدند

سخن معلم :علی رضا هاشمی ، دبیر کل سازمان معلمان ایران و محمود بهشتی لنگرودی

سخنگوی کانون صنفی معلمان ایران آزاد شدند





 آقای علی رضا هاشمی دبیر کل سازمان معلمان ایران و آقای  محمود بهشتی لنگرودی سخنگوی کانون صنفی معلمان ایران سه شنبه یازدهم خرداد حوالی ساعت 9 شب آزاد شدند .
خانواده های این دو فعال صنفی - مدنی با گذاشتن وثیقه تا برگزاری دادگاه موجب آزادی آن ها شدند اگرچه آقای محمد داوری که وثیقه 200 میلیون تومانی برایش صادر شده است به علت عدم توانایی در تودیع وثیقه همچنان در زندان به سر می برد .
آقای هاشمی به سخن معلم چنین گفت : " در بازداشتگاه آقای  محمد داوری را دیدم . حالش خوب و روحیه اش عالی بود . همچنین برخی فعالان سیاسی و اجتماعی دیگر همچون آقای عماد الدین باقی و نیز معلم محکوم به اعدام آقای عبدالرضا قنبری که حکم اعدامش در دادگاه تجدید نظر نیز تایید شده است  را ملاقات نمودم .او از همه افرادی که پی گیر کار او بودند قدردانی نمود ."

مشروح گفت و گو با ایشان در آینده در سخن معلم منتشر خواهد شد .









نظرات 3 + ارسال نظر
VpnServ 1389,03,12 ساعت 13:39 http://www.vpnserv.info

خریداران وی پی ان عجله کنید !!! فقط تا 20 خردلد فرصت دارید . اکانت های 12 ماهه فقط 20000 تومان و با خرید اکانت های 6 ماهه یک ماه هم از ما هدیه دریافت نمائید

بهار 1389,03,12 ساعت 17:33 http://payame89.blogsky.com


از دعوت موسوى و کروبى براى تظاهرات در 22خرداد به غایت استقبال مى‌کنیم. جسارتاً ، نه فقط آن «دو سه میلیون جوان» مورد اشاره آقاى موسوى،…
به شرط این‌که آقاى موسوى، با مجوّز یا بدون صدور مجوز از سوى باند غالب، از انجام تظاهرات به هیچ بهانه یى کوتاه نیاید. در برابر توپ و تشر ولی فقیه فرتوت، عقب ننشیند و رنگ نبازد تا 22بهمن تکرار نشود.
مسعود رجوى naslejavan88

م.ف 1389,03,21 ساعت 01:55

5 روز است که آقای بهشتی مجدداً بازداشت شده است . لطفا به روز باشید.

سلام دوست عزیز: از تذکر به جای شما ممنون و متشکرم . در حال انتقال بودم و فعلا فرصت نشده بروز باشم . انشاء الله در آدرس جدیدبروزم . موفق و سربلند باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد