شیرین کام

علمی - خبری

شیرین کام

علمی - خبری

برنامه ای برای پخش فایل های صوتی – AIMP v2.61.560 Portable+Tools

منبع: رویان سافت www.royansoft.com

AIMP از جمله بهترین نرم افزارهای پخش فایل های صوتی می باشد که با توجه به امکاناتی که در این نرم افزار قرار گرفته است، قادر خواهد بود از بیشتر فرمت های صوتی پشتیبانی کند.این برنامه می تواند از فرمت های صوتی MP1, MP2, MP3, MPC, MP, AAC, AC3, OGG, FLAC, APE, WavPack, Speex, WAV, CDA, WMA, S3M, XM, MOD, IT, MO3, MTM, UMX پشتیبانی کند  .ظاهر برنامه شباهت زیادی به پخش کننده صوتی Winamp دارد، بنابراین خیلی سریع به محیط آن عادت خواهید نمود. البته این محیط می تواند با استفاده از پوسته های مختلف برنامه تغییر نماید.

با این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های صوتی مورد نظرتان را از روش های Add Files , Add Folder , Add Playlist و حتی Drag and Drop خیلی ساده وارد نرم افزار کنید و  اقدام به پخش آنها نمایید.AIMP دارای یک equalizer (برابر کننده) ۱۸ بانده می باشد همچنین پنجره ای برای نمایش ضرب آهنگ، به صورت ویژوال یا بصری با افکتهای ویژوال و یک ویرایشگر لیست پخش (playlist) برای سازماندهی فایل های صوتی شما می باشد.


این نرم افزار علاوه بر پخش فایل های صوتی دارای Audio Converter نیز می باشد که شما با کمک آن می توانید فرمت فایل های صوتی و تصویری مورد نظرتان را به یکدیگر تبدیل کنید. همچنین  مجهز به Sound Recorder نیز می باشد که  با کمک این قسمت می توانید اقدام به ضبط و ذخیره سازی صدا در کامپیوتر خود کنید.یکی دیگر از امکانات جالب این نرم افزار قرار گیری آیکون آن در کنار ساعت ویندوز و کنترل کامل آن در این قسمت می باشد در واقع وقتی شما نرم افزار را اجرا می کنید آیکون آن علاوه بر نوار Task Bar در کنار ساعت ویندوز نیز قرار می گیرید که با انتخاب گزینه ی Minimize To Tray فقط آیکون آن در کنار ساعت ویندوز باقی می ماند که به محض رفتن نشانگر موس بر روی آیکون آن نوار کوچکی از منوی نرم افزار که شامل دکمه های جلو  و عقب ،افزایش صدا و … می باشند ظاهر می شود و شما به راحتی می توانید با کلیک بر روی هر کدام از آنها عملیات مورد نظر خود را انجام دهید.

AIMP به نوعی رادیوی اینترنتی  مجهز می باشد که هنگامی که شما به اینترنت متصل هستید از آن می توانید استفاده کنید.

برخی از ویژگی ها و امکانات این نرم افزار:

  • صدای کریستالی و با کیفیت، با فناوری ای کاملا متفاوت با Winamp و WMP.
  • امکان پخش و اجرای تمامی فایل های صوتی با فرمت های مختلف.
  • قابلیت تنظیم نمودن کلیدهای میان بر داخلی و عمومی با بهره گیری از الگویی همانند Winamp وWMP.
  • داشتن Sound Recorder برای ظبط صدا در کامپیوتر.
  • امکان تبدیل فرمت فایل های صوتی و تصویری به یکدیگر.
  • داشتن HotKey برای هر کدام از دکمه ها جهت عملکرد سریعتر.
  • پشتیبانی از پلاگینها که به کمک آنها امکان افزایش قابلیتهای برنامه افزایش می یابدقابلیت پشتیبانی از ۴۶ زبان مختلف دنیا.
  • داشتن چندین اسکین زیبا و قشنگ.
  • داشتن منوی Options پیشرفته و حرفه ای.
  • داشتن حجم مناسب.
  • رایگان.
  • و…


download دانلود - لینک مستقیم پسورد فایل: www.royansoft.com
تصویری از محیط برنامه
download-2لینک کمکی - سرور رپیدشر سایت سازنده
لینک منبع
با حجم 6.38 مگابایت


رویان سافت

نظرات 1 + ارسال نظر
smead 1389,01,19 ساعت 23:54 http://www.smead.mihanblog.com

سلام دوست عزیز می خواستم بگم اگه می خوای تبادل لینک یا بنر کنیم نظرتو در وبلاگ من بنویس.اول از وبلاگ من بازدید کن بعد نظرتو بنویس.اگه خواستی می توانم کمکت کنم.ضرر که نداره!
آدرس وبلاگ من:
www.smead.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد